Forum Support

Radno vrijeme

Ponedjeljak - Petak
09:00 - 19:00
Subota 09:00 - 14:00

Forum Support

Načini plačanja

 

  • GOTOVINA 5%
  • DINERS do 12 rata bez kamata
  • VISA & MASTER Card SPLITSKE BANKE do 6 rata bez kamata
  • MAESTRO, VISA & MASTER Card RAIFFEISEN BANKE do 12 rata bez kamata
  • MAESTRO & VISA PRIVREDNE BANKE od 2 do 12 rata bez kamata
  • AMERICAN EXPRESS do 12 rata bez kamata ili potrošački kredit od 24 do 60 rata

U norveškoj mitologiji Loki je bog koji preuzima različite oblike i predstavlja se onako kako procjenjuje okolnosti. Orbea Loki je bicikl koji je dizajniran da se ponaša baš kao i njegov mitološki imenjak. Pruža mogućnosti da zadovolji svog vozača uvijek, na bilo kojoj stazi, i pruži totalnu zabavu koja je najželjeniji glavni začin rekreacije i amaterskog sporta. Ushit koji je izazvala konfiguracija 27+, odnosno 650+ je zarazan.

Mnogi se rekreativci pitaju imaju li kapaciteta (vozačkih, prostornih, financijskih ...) za nabavku bicikla koji bi bio dopuna tipičnom brdskom cross country biciklu kakvih je ogromna većina. Naime, ushit koji je izazvala konfiguracija 27+, odnosno 650+ je zarazan: rekreativci, biciklisti amateri i svi drugi žele se uz treninge i natjecanja i zabavljati., a to je tako jednostavno baš na kotačima 27+! Oni su udobni i – što je još važnije – opraštaju greške, pa i sasvim neobavezni rekreativci na njima osjećaju svu moć savladavanja svakakvih prepreka na biciklu što je i cilj: oni jamče zabavu i zadovoljstvo!

orbea Loki

Za neiskusne vozače, Orbea Loki je bicikl koji u vožnju unosi zabavu i lakoću, koja često nije sastavni dio drugih hardtail modela. Iskusni brdaši biti će oduševljeni baš njegovom dvostrukom pojavnošću, jer on može potpuno isto funkcionirati u konfiguraciji 29“-ke, ali i kao super zabavni 27+, sa znatno mekšim, širim i udobnijim gumama širokim 3“!

orbea Loki 1

Loki je izveden tako da pruži dva lica jednom vlasniku a pri tome u obje inačice pruži maksimum voznih osobina i opuštajuću, a iznad svega zabavnu vožnju. u kombinaciji sa dva para kotača, to je jedan bicikl koji se sjajno snalazi na svim podlogama, profilima staza i pruža svom vozaču ono što on taj dan treba: od brzine i XC osobina sa 29-kama, do bicikla za savladavanje neprohodnih terena na pjesku, snijegu , ili bilo kojih koji zahtjevaju najbolje prijanjanje i neograničenu pokretljivost.

orbea Loki 2

STABILNOST I PRILAGODLJIVOST = ČISTA ZABAVA!

Ideja je izvrsna, ali kako Orbea uspjeva zadovoljiti dva seta kriterija u jednom biciklu? Izvršenje takve ideje dobilo je ime „Double Duty“, a ono jasno govori o jednoj platformi koja pruža zadovoljenje obje funkcije. Rješenje je u izmjeni kotača 27+ i 29, a moguće je stoga što oni zadržavaju isti vanjski promjer, pa se mogu bez problema smjestiti u isti okvir. Jasno da su 27+ gume imaju veći volumen i voze se na manjim pritiscima. Tako omogućuju vožnju tamo gdje se 29-ke ne snalaze, a to su mekani tereni, snijeg, žitko blato ili pijesak, bilo kakvi sipki tereni, velike i oštre kamene prepreke ili sklisko korjenje u šumama. Ono što one ne rade najbolje je brža vožnja na kompaktnim podlogama, a tome služe 29-ke na istom biciklu. Definicija odnosa okvir/kotači u osnovi je u promjeru i širini kotača i vilica, a Loki je pripremljen da isto funkcionira sa kotačima 27+ širokim 3“ i sa 29-kama širokim do 2,2“.

Gume u dimenziji 27,5“x3“ pružaju karakter i sposobnosti  zbog kojih je stvoren fatbike, ali bez upotrebe specijalnih komponenti koje su neizostavne na fat biciklima. Q faktor, tj. razmak stopala u vožnji, ostaje isti kao na standardnim biciklima, a to je veoma važno jer iznimno utječe na ergonomiju i udobnost vožnje. Prednja suspenzija također ostaje ista, dakle, nema dodatnih prilagdbi koje kompliciraju i poskupljuju bavljenje brdskim bicikizmom. Činjenica je da te gume nemaju vozne osobine guma širih za 1“ koje koristi fatbike, ali također stoji da je Orbea Loki design koji pruža dva bicikla i jednom biciklu, jednom mjestu u garaži, jednom kupovinom i jednim troškom.

GEOMETRIJA

Geometrija Orbea Loki bicikla smišljen je da pruži zabavne vožnje na svim terenima. Produžena pozicija uz korištenje kraće lule volana znači da Loki omogućuje efikasno pedaliranje i manju potrošnju energije uz optimalno raspoređenu težine vozača između kotača. To mu daje stabilnost koja je još dodatno naglašena nižim smještajem pogonske osovine kako bi se točka težišta spustila.

Ono što stvara glavobolju dizajnerima okvira je upotreba širokih kotača, jer oni zahtjevaju širi razmak vilica. Široke stražnje vilice u pravilu su i duže, i tu leži problem: duge vilice znače lijen, nepokretan i bicikl težak na usponima. Da bi izbjegli takvo ponašanje Lokija, Orbeini dizajneri su izveli stražnji dio u standardnoj dužini za 29-ke namjenjene natjecanjima: vilice su dugačke svega 430mm, a da bi to postigli, u Orbei su modificirali nekoliko pozicija.

orbea Loki 3

Povećanim razmakom (od standardnih 142mm na 148mm) stražnjih vilica dobiven je prostor za liniju lanca koja je sada izmaknuta za 3mm prema van, zato da bi se otvorio prostor za široku gumu taamo gdje je vilica najuža – na mjestu spoja sa kućištem pogonske osovine. Tako je postignut cilj: vilice su skraćene za 10mm bez žrtvovanja prostora za gumu ili smanjenja krutosti vilice.

orbea Loki 4

Također, šira stražnja glavčina ima povećani kut žbica u odnosu na obruč, a rezultat je povećana čvrstoća i krutost stražnjeg kotača. Kratka i kruta stražnja vilica i jači kotač povećavaju efekt „zračnog jastuka“ u vidu gume širine 3“ naglašavajući tako razliku do brzih direktnih kotača 29-ke.

Kako je Loki ipak bicikl koji je stvoren da s njega siđete sa širokim osmjehom, on ne traži spartansku snagu kao ni vozačke vještine profesionalaca. Za to se Loki brine svojim opuštenim kutem prednje vilice, jer njezinih 76° znači da je bicikl „predvidljiv“ u upravljanju. Zbog toga je spuštanje po strmim i lošim podlogama sigurno, a eventualno korištenje prednje kočnice neće ugroziti putanju bicikla.

SUPERLIGHT HYDRO ALUMINIJSKI OKVIR

Napravljen od aluminijskih cijevi sa trostrukom varijacijom debljina stjenki koje suhidroformirane, okvir je optimiziran u smislu odnosa čvrstoće, krutosti i težine.

orbea Loki 5

Orbea, koja je i inače poznata po izvrsnim i brižljivo izrađenim okvirima, na ovom važnom modelu bicikla dala je sve od sebe da Loki izađe na tržište kao besprijekoran model.

orbea Loki 6

Okvir ima otvore za interno vođenje kablova kako bi ih sačuvao od onečišćenja i povećao im preciznost i trajnost. Mogućnost montaže različitih grupa i tipova prijenosa osigurana je montažnim mjestima za prednje mjenjače ili korištenje pogona sa jednim lančanikom, a također je moguća montaža raznih napinjača i osigurača lanaca direktno na okvir kako bi se izbjeglo upotrebu adaptera.

orbea Loki 7

Stražnja čeljust disk kočnice ima montažno mjesto direktno na vilici iz istog razloga: bez adaptera je čvršće i lakše!

DIGIT SEATPOST

Jedan od većih razloga za dobivanje epiteta prilagodljivosti  (što vozači čitaju kao sigurnost, opuštenost i udobnost) je cijev sjedala podesiva po visini u vožnji. Jeftino i pouzdano rješenje zove se „Digit seatpost“ i funkcionira po dizajnerskom principu „manje je više“.

orbea Loki 8

Digit seatpost ostvaren je upotrebom cijevi sjedala i obujmice na okviru koji ima graničnik kojem visinu podešavate prema osobnim potrebama. Tako je stvorenjednostavan sustav ograničenja hoda sjedala po visini koji se može koristiti u toku vožnje a koji jamči da će sjedalo nakon spuštanja uvijek biti vraćeno na točnu visinu, ili obratno.

System.String[]

News

Orbea Grow – bicikl koji raste uz dijete!

Kad klinci požele bicikl, jedno od prvih pitanja koje muči roditelje je: koji bicikl kupiti, koju veličinu će dijete moći što duže voziti i biti pritom sigurno, a da ga zavoli i uživa na njemu? Kako produžiti životni vijek dječjem biciklu u smislu produljenja mogućnosti korištenja više od jedne sezone? Do sada je mnogo klinaca zbog tih pitanja vozilo prevelike bicikle, a to više nije potrebno.

VITTORIA GRAPHENE – jedinstvena tehnologija proizvodnje guma

Graphene, novi oblik poznatog karbona, odabran je za strateški prioritet razvoja Europske zajednice. Ove godine EU je osigurala 10 milijardi Eura kako bi graphene izašao iz laboratorija i postao novi industrijski materijal. Pionir primjene u industriji je Vittoria, sa paletom Graphene guma za bicikle. Ali, kakve to veze ima sa bicikima?

Orbea Loki

U norveškoj mitologiji Loki je bog koji preuzima različite oblike i predstavlja se onako kako procjenjuje okolnosti. Orbea Loki je bicikl koji je dizajniran da se ponaša baš kao i njegov mitološki imenjak. Znači, pruža mogućnosti da zadovolji svog vozača uvijek, na bilo kojoj stazi, i pruži totalnu zabavu koja je najželjeniji glavni začin rekreacije i amaterskog sporta. Naime, ushit koji je izazvala konfiguracija 27+, odnosno 650+ je zarazan.

Ispis
Bike Zone